سرویس طلایی من!

 

مدیریت من شاپ بر این باور است که بتواند تا حداکثر امکان مرغوبترین کالا را به دست مشتری برساند. در همین رابطه سرویس طلایی من! این امکان را فراهم اورده است که در صورتی که در شرایط زیر فروشگاه اینترنتی لپ تاپ و رایانه من! در مدت کمتر از 6 روز کالا را تعویض نماید:

1- کالای مورد نظر با انچه که در سایت اعلام شده است و در مشخصات فنی واقعی ان است مغایرت داشته باشد .

2- کالا ایراد سخت افزاری در روند تولید داشته باشد( فقط تحت سرویس طلایی من!)

3- کالا ناقص تحویل شده باشد.


در موارد زیر کالا تعویض نخواهد شد و یا رفع عیب رایگان یا تحت شرایطی خاص یا  همراه با هزینه پرداختی خواهد بود:

1- کالا عمدا یا سهوا ضربه ببیند بشکند یا از نظر فیزیکی دارای اسیب باشد.

2- هرکونه صدمه در روند ارسال کالا از انبار پست انتخابی تا محل دریافت مشتری برعهده مشتری میباشد.(فاکتور های بالای 3 میلیون تومان توسط من! بیمه میشوند)

3- کالاهایی که دارای سرویس طلایی من! نیستند و شرکت ثالث مسئول گارانتی ان است.